Odată cu instaurarea stării de urgență, la nivelul proiectului s-au intensificat eforturile de coordonare pentru a prevedea mai bine impactul asupra implementării proiectului și pentru a găsi soluții creative și inovatoare. Astfel, folosirea noilor tehnologii a fost sporită pentru a compensa imposibilitatea coordonării față în față, din fericire, fără impact negativ.

Echipa de proiect desfășoară întâlniri periodice, atât la nivel național, cât și internațional, pentru a asigura reacții în timp real la „realitatea în continuă schimbare” și pentru a susține și motiva atât beneficiarii, cât și actorii cheie ai proiectului.

De asemenea, comunicarea online cu toți colaboratorii noștri (subcontractori, stakeholderi) a fost intensificată prin întâlniri online și apeluri directe și, din fericire, relațiile au rămas funcționale și pozitive penru toți. Totodată, reuniunile consiliului de coordonare a proiectului la nivel internațional, precum și călătoriile au fost amânate pentru sfârșitul anului, fiind înlocuite cu ședințele de bord online regulate. Cu încredere, optimism și perseverență, mergem mai departe! Va fi bine!

Mai multe informații despre proiectul RAISE Youth pot fi consultate pe site-ul „AUR” – A.N.S.R.U.
http://www.resurseumane-aur.ro/raise.