În cazul tinerilor între 18 și 25 de ani, grupurile sau paginile de social media reprezintă o sursă importantă care influențează decizia de cumpărare (41% declară că sunt influențați de această sursă). Aproape jumătate (45%) dintre cei cu vârsta peste 35 de ani apelează la forumurile online înainte de o achiziție, precum și la informații primite de la un consultant al producătorului, iar târgurile şi expozițiile influențează decizia de cumpărare pentru 40% dintre cei peste 35 de ani.
Familia reprezintă un influențator important în cazul cumpărăturilor cu o valoare mai mare, într-un procent de 46% pentru tinerii cu vârsta între 18-25 de ani, în cazul carierei (35%) și al cumpărăturilor curente (31%), iar pentru alegerea instituției de educație 45% dintre cei cu vârsta între 26-35 de ani se consultă cu un membru al familiei. Detalii aici: https://www.forbes.ro/cum-iau-decizii-tinerii-cand-vine-vorba-despre-un-loc-de-munca-educatie-si-alegerea-brandurilor-141037